Algemene ledenvergadering 17 juni 2019

De PvdA afdeling Gorinchem houdt op 17 juni a.s. de jaarlijkse algemene ledenvergadering (ALV). Deze ALV wordt gehouden in buurthuis De Bogerd aan de Willem de Vries Robbéweg 100 (in de Lingewijk). Leden en overige belangstellenden zijn vanaf 19.30uur welkom. Niet-leden hebben geen stemrecht maar hun mening wordt zeker meegewogen bij de niet uitsluitend aan de leden voorbehouden besluitvorming. Op de agenda staat onder andere het benoemen van de afdelingsvoorzitter (door de ALV). Het interim-voorzitterschap is afgelopen maanden vervuld door Frans de Munnik en hij is in deze functie verkiesbaar. Tegenkandidaten kunnen zich tot 48 uur voor de ALV melden bij het bestuur. Een ander formeel punt is het vaststellen van de jaarrekening van de afdeling (door de ALV). Verder legt de fractie verantwoording af over het afgelopen eerste jaar van deze raadsperiode en wordt gesproken over het cultuurbeleid, in het bijzonder over de toekomst van de VijfZinnen. Natuurlijk is er ook aandacht voor het prachtige resultaat van de recente Provinciale en Europese verkiezingen. De avond wordt – zoals gebruikelijk – in gezellige sfeer afgesloten met een drankje naar keuze.

0 antwoorden

Meepraten?